God fortsättning!
Då är det dags igen för DIV 3 laget att ha enkel match och möta Vindarps VK i Våxtorps idrottshall!
Vi samlas vid Harlyckehallen 10.45 och åker där ifrån kl 10,50!
Ha med er matche kläder, vattenflaska och något lättt att äta så ni håller energin på topp hela tiden!
När ni anmäller er så skriv vem ni ska åka med, vem som kan köra och inte köra och kan man köra så skriv hur många platser ni har i bilen så får ni ungdommar prata med varandra och lösa körning mellan varandra!
Med vänliga hälsningar: Amina, Christian och Petra
Hej,
Vi tänkte samla laget för en gemensam avslutning med lite mat, lagsnack, lekar och minibeachvolley.
Vi hoppas majoriteten kan komma så det blir en bra avrundning av säsongen. Därav önskar vi att ni svarar senast nu på tisdag 26/5.
Mvh, Johan och Jens